close
تبلیغات در اینترنت
تکست اهنگ قرص قمر - بهنام بانی
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
نویسندگان

تکست اهنگ قرص قمر - بهنام بانی

43 بازدید یکشنبه 15 بهمن 1396
لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

متن اهنگ قرص قمر از بهنام بانی

عاشق و دربدرم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت رو ببرم

تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبرِناز دلم

عاشق ودربدرم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت رو ببرم

تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم

دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست

تا تو نفس و جان منی
تا تو سر و سامان منی

دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست

تا تو نفس و جان منی
تا تو سر و سامان منی

عشقُ مدیون توئم آره مجنون توئم
منِ مجنونُ ببین که پریشون توئم

تو که ماه و صنمی عاشقم شو یه کمی
با تو توی دل من که نمیمونه غمی

عشقُ مدیون توئم آره مجنون توئم
منِ مجنونُ ببین که پریشون توئم

تو که ماه و صنمی عاشقم شو یه کمی
با تو توی دل من که نمیمونه غمی

دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست

تا تو نفس و جان منی
تا تو سر و سامان منی

دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست

تا تو نفس و جان منی
تا تو سر و سامان منی
اه اه
اه اه

برچسب ها :


ارسال نظر
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
ورود به سایت
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمارگیر
    آمار مطالب
    کل مطالب : 103
    کل نظرات : 2
    آمار کاربران
    افراد آنلاين : 0
    تعداد اعضا : 0
    آمار بازديد
    بازديد امروز : 46
    بازديد ديروز : 71
    بازديد کننده امروز : 25
    بازديد کننده ديروز : 39
    گوگل امروز : 15
    گوگل ديروز: 35
    بازديد هفته : 301
    بازديد ماه : 2,564
    بازديد سال : 27,896
    بازديد کلي : 32,134
    اطلاعات شما
    آي پي : 66.249.66.141
    مرورگر : Netscape 5.0
    سيستم عامل :
مطالب جدید
  • تکست اهنگ پیشم بخند - ماکان بند
  • تکست اهنگ روز های خوشگل - میثم ابراهیمی
  • تکست اهنگ بارون کی میباره - دنیا
  • تکست متن اهنگ پای تو وسط - امیر فرجام
  • تکست آهنگ شبیتم - ساسی
  • تکست آهنگ پریروز - ساسی
  • تکست آهنگ من دیوونه - ساسی
  • متن آهنگ ایرانیزه - ساسی
  • متن آهنگ همه بدا - ساسی
  • متن آهنگ عشق خودم - ساسی
مطالب پربازدید
  • تکست اهنگ لعنت - باران
  • تکست اهنگ بارون کی میباره - دنیا
  • تکست اهنگ الوداع - مهراب
  • تکست آهنگ سرپام - شایع فیت حصین و کنیس
  • تکست آهنگ صبر - شایع
  • تکست آهنگ عمو زنجیر باف - محسن چاووشی
  • تکست اهنگ منو نترسون  - حصین و عرفان
  • تکست اهنگ سنگ خار - معین
  • تکست اهنگ تقاص - مسعود درویش
  • تکست اهنگ بدم میاد - نیما نیموش
مطالب تصادفی
  • تکست اهنگ دیوار - فرزاد فرخ
  • تکست اهنگ روز های خوشگل - میثم ابراهیمی
  • تکست آهنگ کف خواب - مهراب
  • تکست آهنگ نرو - 25باند
  • تکست متن اهنگ پای تو وسط - امیر فرجام
  • تکست اهنگ منو نترسون  - حصین و عرفان
  • تکست آهنگ ایران جان - حامد همایون ، رضا صادقی ، حجت اشرف زاده ، مهدی یغمایی
  • تکست اهنگ نزار برم - علی عبدالماکی
  • تکست آهنگ کوچه باغ - محمد اصفهانی
  • تکست اهنگ لعنت - باران